Svar på tal

Sofie:
hihi jag gillar att du bytte till blogg.se!! 
mycket roligare utseende på bloggarna och så :D 
och enklare att kommentera höhö :* 
en fråga: eftersom de är sol och varmt hela tiden, ligger man ute och solar hela tiden då? :O för som du vet hade de kommit till sverige imon skulle alla legat på en handduk!!!
 

Hej, och vad kul att du gillar att jag bytte! :D 
Och man kunde ju tro att alla låg ute och solade hela dagarna, men nej. Vädret här är väldigt varierande, mitt i sommaren var det så varmt så att man knappt kunde vara ute mer än 10 minuter, och sen blev det ganska kallt direkt. Det ska tydligen vara den kallaste vinter på jättelänge här i år! :o Just nu är det ca 20 grader ute på dagarna, men när man är van vid 40 grader så är det faktiskt rätt kallt.. Haha, vet att du antagligen skrattar åt mig  när jag säger det, men det är tyvärr sant. xd 
 
Rebecca:
Skulle du inte kunna lägga upp en video när du pratar englska, skulle vara kul att höra för jag funderar på att göra ett utbytes år till USA men vet inte om jag har tillräckligt bra englska för det :)
 

Hejsan Rebecca (hihi vi heter samma sak! :D)! 
Först och främst vill jag bara säga att det spelar ingen roll hur bra din engelska är! I princip alla som går i skolan i Sverige och som går på högstadiet eller gymnasiet har tillräckligt bra engelska för att åka, det spelar ingen roll om det hörs att du kommer från Sverige, alla kommer ju att få reda på det i alla fall! Dessutom lär man sig och blir bättre jättesnabbt när man hör engelska överallt, hela tiden, så oroa dig inte! Jag tycker verkligen att du ska ta chansen och åka som utbytesstudent om du har möjligheten, för det är så otroligt roligt och lärorikt, och det kommer att löna sig för resten av ditt liv. Men det är klart att jag kan göra en video när jag pratar engelska! Jag ska försöka göra en i veckan, annars kommer det upp nästa helg! Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av:

Hallåååå när kommer det ett nytt inlägg?? ;-)

2012-10-20 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0