Surprise!

Åh, nu måste jag berätta om överraskningen jag pratade om i videobloggen! 
För två år sedan var en tjej som heter Sara här som utbytesstudent från Finland. Överraskningen var att hon har kommit hit för att hälsa på i två veckor, och Rachael hade ingen aning. Hon sov hos mormor Cindy inatt, och Sara kom på kvällen igår. Sen idag när Rachael kom hit idag stoppade vi ner Sara i en tunna, och sen fick Rachael öppna den, och Sara hoppade upp! Ni skulle ha sett hennes ansikte, det var så otroligt roligt! :D 
 
Nu sitter jag med Rachael, Magnus, Kenneth och Sara och pratar om algebra.. Tråkigt haha! 
Men snart är vi väl klara så då ska jag spela lite Guitar Hero och sen ska jag gå och lägga mig. Är galet trött, fast jag som typ 10 timmar idag! Vi hörs imorgon, puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0