Homecoming!

Hallå där! Idag har jag bara varit i skolan mellan 7.30 och 12.30, på grund av att det är homecoming idag! Första lektionen jag har är kör, fast idag fick vi hjälpa till ute vid vårt football field med att fixa i ordning för pep rallyt som vi hade under andra och tredje lektionen! Massa lärare och elever gjorde roliga uppträdanden, cheerleaderna hade några nummer, bandet spelade och det var allmänt roligt. Peprallyt var för att vi skulle bli taggade för kvällens match, när football laget spelar sin sista match för säsongen (tror jag, haha). Så dit ska jag sen! 
 
Just nu sitter jag, Abbie och Rachael i mitt och Rachaels rum och lyssnar på musik och spelar gitarr. Snart ska vi fixa oss för matchen i kväll, vi åker tillbaka till skolan vid fyra. Bilder kommer senare, tro mig, hehe. Det kommer bli sjukt roligt! Taggaaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0