Hm.. Ska jag byta till den här bloggen?

På sistone har jag blivit väldigt trött på blogspot, och alla säger att blogg.se är så himla bra nu för tiden, så jag kanske skulle byta hit? Synd bara att man förlorar så mycket läsare när man byter. :/ Men jag vet inte, vad tycker NI? Om ni ser detta, så kan ni väl lämna en kommentar och huruvida nu tycker att det skulle vara bra eller dåligt om jag bytte blogg? :) Jag skulle verkligen uppskatta det! 
 
Jag gillar faktiskt blogg.se mer är blogspot på grund av hur det går till när man ändrar i design och sånt. På blogspot bara väljer du färger, och det är väldigt enkelt, men här på blogg.se får du hålla på med koder och fixa allting precis som DU vill, vilket jag verkligen gillar! Men jag vet inte.. Är det värt det? Lämna en kommentar antingen här eller på min andra blogg: www.beccasvarld.blogspot.com, så blir jag jätteglad. Pusspuss.
 

Kommentarer
Postat av:

Byt till den här ;D

2012-10-12 @ 08:02:29
URL: http://arnell.blogg.se
Postat av:

Jag tycker att det är bäst om du byter för blogg.se är snyggare och det är väldigt mycket enklare att kommentera eftersom man inte behöver skriva in sånna robot-koder så jag tror du kommer få fler kommentarer på blogg.se!!! ;) och sen tror jag att det är lättare för dig att svara på kommentarer i blogg.se ;) btw becca så har jag drömt två gånger att du har kommit hem och hälsat på och en gång hade du tagit med Magnus XD

2012-10-12 @ 08:39:52
Postat av:

hihi jag gillar att du bytte till blogg.se!!
mycket roligare utseende på bloggarna och så :D
och enklare att kommentera höhö :*
en fråga: eftersom de är sol och varmt hela tiden, ligger man ute och solar hela tiden då? :O för som du vet hade de kommit till sverige imon skulle alla legat på en handduk!!!

2012-10-14 @ 18:25:34
URL: http://sofieestylee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0