Hihi

Hej! Det verkar som att ni gillade videobloggen? :D Göttiiiigt, nu blir jag ju motiverad på att göra fler! 
Idag har jag i alla fall varit i skolan, och jag var så trött så jag somnade på psykologin.. Haha, pinsamt! Men jag tror inte jag missade något i alla fall. Sen när jag kom hem så var Raylee här igen (bebiiiis), så jag och Rachael och Sarah höll på lite med henne och sen spelade jag Guitar Hero, nörd som jag är. ;) Men jag har blivit så otroligt mycket bättre! (Issa - jag spelar Cliffs of Dover på hard mode utan problem och på expert ibland!!!!!! Du borde vara stolt! :D:D:D:D) 
 
Nu ska jag nana, imorgon blir en lång dag. Vi ska iväg och shoppa! Vi ska bland annat åka till en affär som heter "Sam Moon", som är en skönhetsaffär typ.. E.X.C.I.T.I.N.G!
 
Puss!
 
Mongobild men jag var bara tvungen att visa er något som gör mig deprimerad - VARFÖR KAN MAN INTE FÅ VARA SÅHÄR BRUN ÅRET RUNT? Det är ju faktiskt inte roligt att gå omkring och se ut som ett vandrande lik...

Kommentarer
Postat av:

URSÄKTA VEM ÄR DE SOM BOR I ETT LAND DÄR DE ÄR TYP 30 GRADER ÅRET OM ?! UT MED DIG SÅ FÅR DU SOL PÅ DIG JÄVLAR BLIR ARG VI FRYSER IHJÄL HÄR

2012-10-23 @ 10:23:40
URL: http://nattstad.se/sofiestalros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0