Äntligen helg!

Hej! Ääääntligen är det helg, denna veckan har varit sjukt lång, helg behövs verkligen.
Idag har jag gjort en massa prov i skolan, plus att jag fick ca en timmas sömn natten till idag, så jag har varit extremt hyper, sen jätteledsen, jätteglad, arg, nää jag gillar inte humörsvängningar. Men sen vi kom hem har jag haft roligt i alla fall! Jag och Magnus bakade typ Wienerbröd, fast man kan ju diskutera hur lyckade dom blev.. Man kan säga så mycket som att vi inte kommer att försöka oss på det igen, och vi gav det till kycklingarna. 
Men kul var det i alla fall! 
 
Sen efter det åt vi tacos med kyckling till middag, och jag diskade åt Magnus mot att jag fick sminka honom.. Haha så himla värt! Skulle lägga upp en bild men tyvärr så skulle han nog mörda mig om jag gjorde det. Haha nej men tror inte det skulle uppskattas. ;) Jag orkar inte, hans kommentar när han såg sig själv var: "Holy cr*p, I look like a Corean woman who just had cancer".. (y) (y) (y)
 
Nu ska vi ha film marathon hela natten med Harry Potter filmerna! Vi har laddat upp med energidrycker och snacks, kul ska det bli. Puss!
 
Man måste ju älska PhotoBooth.. (y) :D
 
 

Kommentarer
Postat av:

Sömnen är viktig

2012-10-27 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0