You were mine for the summer, now we know it's nearly over, feels like snow in September, but I always will remember

Hej! Asså OMG jag är besatt av One Directions nya skiva! Summer Love, First Last Kiss, They Don't Know About Us, Nobody Compares... Mamma mia så bra!! Det blir ju inte sämre för att man är så lycklig att man har en kompis med beats så man har riktigt grymt ljud.. Wiie! 
 
Idag har jag varit i skolan för gissa vad? Det är måndag. :( Men snart är det dags för Twilight, och sen är det ju faktiskt i princip fredag! Tiden går så himla fort, det känns som att de enda dagarna i veckan är måndag och fredag. Det gör mig så himla orolig för jag inser nu att jag kommer behöva åka härifrån. En tredjedel av tiden har redan gått, och det gör ont i hjärtat när jag tänker på att jag inte kommer att träffa min älskade, underbara familj här, eller mina vänner på vem vet hur länge när jag åker.. Samtidigt är det klart att det ska bli skönt att träffa alla hemma igen men jag vet ju att jag kommer träffa alla er igen.
 
Nu ska jag i alla fall ta tag i mitt liv och börja göra en poster med den "perfekta pojkvännen" för spanskan. På torsdag måste jag stå inför hela klassen och prata spanska om min drömpojkvän.. Awkward-level 1000? Hur som  helst så måste jag måla honom och vad han gillar. Ajaaaa, det blir nog bra, underbar födelsedags aktivitet. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0