Shoppingen

Herre min gud vad underbart! Vi kom fram till den första affären vid 6 på morgonen och började shoppa, och jag var hemma igen strax efter tolv.. Haha det var så sjukt kul, men det blev lite som när man går på ullared, nivet att allt är så billigt så man köper bara för att. Så jag spenderade alldeles för mycket pengar. Som vanligt. Men jag fick i alla fall köpt alla julklappar utom två! :) Vilket var 16 stycken.. Sen köpte jag även en vinterjacka till mig :D Lyssna nu på detta sjuka pris: Den skulle ha kostat $289 (ca 2000 kr) men gissa vad jag fick den för?! Jo $99, alltså typ 700 kronor! :O Bästa känslan när man sparar mer än man spenderar. :3 
 
Snart kommer Kenneth och hämtar upp mig så ska vi hem till honom och kolla på lite film och mysa. :) Jag ska se om jag kan skriva när jag är där för min dumma mobil vill inte funka så jag har inte internet ELLER service på den.. Vill ju typ döda min mobilleverantör. :( Men nu måste jag skynda mig! Puss!
 

Kommentarer
Postat av:

fin bild:-) Jackan är jättesnygg det syntes inte riktigt hur den såg ut när vi skypade igår./ M

2012-11-25 @ 01:48:31
Postat av:

heeej bäbis vill du ha länkbyte med mig ? <3333 kände mig snäll idag jao
puss

2012-11-25 @ 17:16:51
URL: http://www.nattstad.se/johannafredriksson
Postat av:

Hej jag skulle vara jätte tacksam om du ville svara på några frågor om vad det är för skillnad emellan det svenska tånårslivet och det amerikanska :)
Skolans inflytande på fritiden? är det som på filmer med massa skollag mm.
Är det många som är religiösa?
Fester, när börjar man festa och är det som i sverige?
Vore jättetacksam för svar här eller på mail.

2012-11-29 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0