Semester

Hej! :)
Forlat att jag inte har bloggat men vi har precis kommit fram till var stuga har i Holly Lake, ett semesterstalle typ! :) Jag har iiiingen internet uppkoppling sa jag kan inte uppdatera fran mobilen eller nagonting, men nu har jag snott Kenneths dator. Som ni kanske marker sa kan jag inte skriva de sista tre bokstaverna i alfabetet.. Men jag hoppas att ni forstar haha.
 
Vi ar i alla fall har och nu kan jag inte koncentrera mig langre for folk ar valdigt distraherande.. Men jag ska forsoka. Vi kom hit igar och vi har gatt pa promenad och spelat spel hela dagen. Jag har gatt vilse ocksa, haha, jag satt med en person och pratade i en park mitt i skogen och sen blev det morkt och vi forsokte hitta hem.. Det gick inte sa bra. xd
 
Nu maste jag ga for vi ska gora S'Mores. :D Puss, jag ska forsoka skriva imon!

Kommentarer
Postat av:

Vi vill gärna ha lite bilder från er semester!

2012-11-21 @ 11:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0