Hos grandma Cindy!

Hejsan! :D Idag var thanksgiving och jag tror aldrig att jag har varit sahar matt i hela mitt liv!! Det kanns seriost som att jag har gatt upp 10 kilo.. Men imorgon ska vi ivag och shoppa, plus att min lilla diet borjar sa jag ska nog bli av med detta hehe.
 
I alla fall, imorgon ska vi som jag sa ivag och shoppa! Japp, for da ar det nagot som heter "Black Friday", vilket innebar att alla affarer har sjuka reor pa ca 70 % och uppat, sa jag ska shoppa alla julklappar! Exciting!
 
Haha, klockan ar bara halv sju men jag tror jag ska ga och lagga mig snart for jag ar galet trott och ska upp 4.30 imorgon, shoppingen borjar vid sju.. Hehe sa godnatt alla fina, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0