Happy Halloweeeeeen!

Hallå däääär! Jag kom hem från skolan för en liten stund sen, jag är trött trött trött. Måste. Sova. Tur att vi inte ska göra något speciellt denna helgen så att jag kan sova ut hehe! :D 
 
Igår var det ju halloween som några av er kanske vet? ;) Nästan alla lärare delade ut godis i skolan, gottiisss. Sen följde Michelle, Sarah och Rosie med mig och Rachael hem, och så fixade vi oss för att gå ut och tigga lite godis haha. Jag var zombie, tupperade håret, stoppade in lite grenar och löv, sminkade mig fult som bara den haha, rev sönder en tröja, sprutade jordgubbsglass på den, rullade mig i lera.. Jaa, gick verkligen all in. (y) Sen åkte vi 5 tjejer med Hannah, Nicholas, Kenneth och Andrew till Savannah! Det var ett sånt där typiskt amerikanskt område som man ser i alla filmer, med otroligt fina hus och välsopade gator.. Typ som i Desperate Housewives! Så himla fint, vill bo där när jag blir äldre typ haha. :D
 
Något som var väldigt annorlunda här var att alla pyntade sina hus massor , och då snackar jag inte bara en liten pumpa någonstans, vissa måste ha spenderat över 10 000 kronor eller mer på att dekorera och göra det hela kul för alla barn. Vissa hus var faktiskt riktigt läskiga. :o
 
Hur som helst, så samlade jag på mig ordentligt med godis, har nog så det räcker för en månad åtminstone! Men jag ska spara det hehe, har nämligen bestämt mig idag för att jag ska försöka vara lite nyttig hehe. Jag ska till exempel äta ceasar sallad i skolan istället för vad nu kan tänkas serveras varje dag, hehe. Känner att jag redan har gått upp lite så måste stoppa det innan det blir för jobbigt.. Haha. 
 

Kommentarer
Postat av:

Inte så himla läskig målad tyckte Ludde...

2012-11-02 @ 06:40:54
Postat av:

HAHAHAH FAN VA SÖÖÖT <3
men åh låter som en dröm...

2012-11-02 @ 08:52:10
URL: http://nattstad.se/sofiestalros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0