Happy birthday to me..

Jahopp! Då var man 17 år gammal då. Vuxen enligt Texas lagar. Konstigt? JA! Jag har haft en grym dag än så länge! Det började faktiskt redan igår när jag öppnade min familjs(sverige) paket. 1 kg choklad, massa lösgodis, min favoritklänning, pepparkaksformar och pengar så att jag kan köpa en fin vinterjacka! Sedan fick jag en väska och en jättefin tröja av min värdmamma och pappa, sjukt fint var det! Sen imorse ringde Becka, Hanna, Emma, Erika, Julia och Amanda och sjöng för mig! Sööööta! När jag satt på bussen ringde min mormor här och sjöng, så gulligt! Jag fick även ett armband och en sminkväska av Abbie på bussen! :D När jag klev in genom dörren i skolan kommer Mitch fram och har bakat en SJUKT god chokladtårta som typ alla i hela cafeterian åt, och Michelle och Sarah har bakat slutty brownies som vi ska äta vid lunch! Rachael och Mags tog med tårtmix så vi kan baka det senare idag eller nåt :D Sen fick jag en muffin av Rachael också.. haha alltså folk försöker göda mig lol. Men det är verkligen en underbar födelsedag såhär långt :D


Kommentarer
Postat av:

https://www.youtube.com/watch?v=xeYUZXa_VGY

GRATTIS MIN BÄBIS! :D <3

2012-11-15 @ 20:04:16
URL: http://beccabajsochissapissa.blogg.se
Postat av:

grattis becca och hoppas du får en toppendag! <3

2012-11-15 @ 22:00:37
Postat av:

Har du din gittar med dig ? :O

2012-11-15 @ 22:33:12
Postat av:

Hej Rebecca! Hoppas det känt fint att vara 17! Grattis! Vi tänker på dig och det verkar ju som att du har det bra!

Grattis igen!
önskar Amanda Jakob Malin Maud och Henrik

2012-11-17 @ 13:03:41
Postat av:

ÅÅÅH VAD GOTT DET SÅG UT!!!!!!!!
NJUT

2013-03-23 @ 16:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0