Godmorgon!

Godmorgon! Jag har precis vaknat av att en av katterna satt på mitt ansikte.. Haha, inte okej! Det blev rätt sent igår, jag gick typ och lade mig vid 4, men efter som att vi föll tillbaka en timma inatt så var jag tekniskt sett uppe till fem.. Men konstigt nog känner jag mig riktigt utvilad trots att jag inte fick allt för mycket sömn! :D 
 
Idag kommer att bli en riktig pluggdag, jag har ett jättestort A&P prov imorgon, plus att efter skolan så ska vi åka till Sherman med FFA och vara med i ett quiz.. Och det är ca 100 sidor med information jag måste kunna. Asså nä vi får se hur det här går. Det jobbiga är att man är ett lag och lagets poäng är genomsnittspoängen av allas quiz, så om jag failar så drar det ner alla. :( Så nu blir det till att plugga för laget! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0