Animals x100

Hej! :) För ett tag sen så skrev jag ju att jag skulle lägga upp bilder på alla djur och sånt, hehe, förlåt att det har tagit så lång tid men bättre sent än aldrig, huh? ;) 
Bentley - världens mysigaste och snällaste hund<3

 

Lulu - En av våra gulliga grisar, riktig tjockis är hon haha <3

 

Pickles - typ sötaste varelsen på denna jord! ser ni eller?! 

 Zoey - Vår nya get som vi fick idag! Hon är gravid, och ska föda i typ december tror jag! :D 

 

Faith - Rachael's häst, jättemysig och rolig att rida, men det är så himla stor skillnad mot hur jag är van att rida så det är väldigt svårt..  

Smith & Wesson - Våra nya åsnor som vi fick hem idag! Äääääälskar deras öron, så himla söta. 

Smith <3
 

 Wesson <3

The Betsies! Våra kycklingar :) Vi hade 7 stycken men den ena dom häromdagen :( Så nu har vi 6 ;) Haha dom är så roliga, om man har målade tånaglar så kommer som springandes och jagar ens fötter och försöker äta tårna! 

Pumba - min älskade bebis, sötaste, finaste, underbaraste gose <3

 

 Timon - Rachael's älskling, söt, och 10x snällare än min bebis haha. 

 

Fiskarna! Vet inte hur många de är, men fett coola, dom lyser i mörkret! :D

 

Gracie - Den yngsta av hundarna, och hon har precis brutit tån stackarn så nu hoppar hon omkring på 3 ben.. haha. <3 

Lucy <3
 

Angel <3 

Sen har vi Jethro också, en gigantisk engelsk mastiff, men kameran ville inte funka när jag skulle ta bild på honom så jag ska försöka få upp en bild någon dag snart.. <3 

 

Hoppas ni gillar detta haha för det tog över en timma att gå runt och ta kort på alla, speciellt eftersom alla vill röra på sig hela tiden så man inte kan få bra bilder ;) Men nää, älskar alla de här sötingarnam, är så himla glad att jag hamnade just här så att jag fick träffa dom <3 

 

Nu ska jag spela black ops med Kenneth och Nicholas, det blir en lååång natt. Har införskaffat energidryck 3x, blir nog inte mycket sömn nu haha. Puss!


Kommentarer
Postat av:

Inte dricka energidryck! Inte nyttigt. Absolut inte x 3 hörru! Och åsnorna heter väl ändå Smith & Wesson? För det är väl en anspelning på vapenmärket ?

Svar: Haha men vadå inte nyttigt? Jooo du har rätt, hehe (y)
Rebecca Fredriksson

2012-11-04 @ 16:40:30
Postat av:

Detta inlägget var jätteroligt att läsa, mer sånt här! :D Gud du har verkligen tuuuur<3 Haha dom åsnorna va typ de gulligaste jag sett!! Och antar att den första hunden är den som är en australian shepherd? Så jävla vackra :D BTTWWW, din get är skitsöt! hihi btw2, har du med din system ellloor?

TIPS, du kan göra ett inlägg om hur man "rider" där eftersom de var så annorlunda :D

2012-11-04 @ 22:44:46
URL: http://nattstad.se/sofiestalros
Postat av:

Varför är alla djur så stora?? Gigantiska ju,awiiiiii😲❤❤

2012-11-13 @ 02:22:51
Postat av:

Varför är alla djur så stora?? Gigantiska ju,awiiiiii😲❤❤

2012-11-13 @ 02:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0