Sofffäää

Hallå! Åh vad jag har haft tråkigt idag.. Bara suttit.. och suttit.. och suttit.. Nej men har faktiskt kollat på 3 filmer (My sister's keeper, the Perfect Man och Head over Heels), sovit lite och pratat med Issa och Sofie, men det blir ganska tråkigt i alla fall när man inte har någon att prata med IRL liksom. 

Imorgon blir det nog ingen skola heller.. Mår fortfarande inte helt bra. Får mycket att ta igen sen men hellre det än att jag ska gå omkring i skolan och må piss liksom. Nu ska jag kolla på en till film och sen måste jag sova. Är såååå trött så jag tror inte ens att ni kan förstå. Nivet känslan när man inte har sovit på evigheter? Så är det nu för mig ungefär, fast jag sovit minst typ 16 timmar de senaste 3 dygnen. Jag har sjuka humörsvängningar på grund av det också, kan typ börja gråta av att någon nämner en spruta jag skulle få fast jag visste att de inte var seriösa (ja det hände ja...), och sen kan jag helt plötsligt börja skratta åt ingenting. 
 
Så back to business nu, ha det så bra folket <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0