Sjuk :(

Heeeej alla! <3 Jag sitter hemma just nu för jag är sjuk. :( Var lite halvdålig från onsdag till fredag och sen på lördagen blev jag jättedålig.. På lördag natt och söndag morgon hade jag typ 40 graders feber och igår hade jag typ 39. Jobbiiigt! Så jag gick till doktorn igår och dom sa att de tror att jag har mono (aka. kyssjukan/körtelfeber), antagligen bihåleinflammation och kanske influensa. JA MEN VAD ROLIGT VA? Störande också för mono är smittsamt i typ 4-6 veckor efter att man inte har några symptom längre vilket är liiiite jobbigt, vill ju inte smitta alla, speciellt inte såhär innan jul. :( Så får sitta instängd på mitt rum.. (y) 
 
Just nu så snackar jag med Issa kissa på skype, saknar den fisen så otroligt mycket!! :( <3 Haha hon är på kören och fast jag är ganska glad att jag slutade så saknar jag att vara där runt jul med alla mysiga människor. 
 
Photobooth in my heart <3 

Kommentarer
Postat av:

Snutteplutt<3

2012-12-11 @ 18:00:10
Postat av:

Snygging

2012-12-11 @ 18:30:21
Postat av:

Snygging

2012-12-11 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0