Jaha men okej jag suger

Hejsan folket! Asså gud jag har så himla dåligt samvete va! Har inte uppdaterat på vad.. 6 dagar? Nää det här måste förbättras! Jag ska försöka hinna med att fixa lite ny design och sånt så kanske jag blir motiverad! ;) 
 
Denna veckan har i alla fall flugit förbi, så mycket som händer just nu och jag ser så himla mycket fram emot jullovet, bara fredag och en och en halv vecka till! Slutar den 19 december, exciting, i know! 
 
Imorgon är det ju fredag igen, som ni kanske vet. Hehe i alla fall så ska jag efter skolan till skolan som mina värdsystrar går på, i Tioga, och ställa i ordning allt för Santa Breakfast som min familj och the Tioga Volunteer Fire Department anordnar på lördag! :D Santa Breakfast är typ att man kommer dit och barnen kan äta frukost med tomten och det finns massa roliga aktiviteter och en parad och massa roligt. :) Det kommer nog att bli en väldigt lång helg dock. Men det kommer nog vara värt det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0