Helg!

Hejsan! Guuuuud vad skönt. Denna veckan har varit sjukt utmattande, med typ 100 prov och massa annat att göra. Dessutom så känner jag som att jag har svikit någon, vilket inte gör det hela bättre. :( Måste verkligen ta och göra något åt detta denna helgen! 
 
Imorgon ska jag ut och äta med Jeter och hans föräldrar.. Lite läskigt haha, men det blir nog braaa! :) Men innan det ska jag över till grandma Cindy och hjälpa till med julpynt. Det är ju första december imorgon så det är dags! Fast vi har redan allt julpynt uppe hehe :) 
 
Förresten! Igår så sa min körlärare att hon tyckte att jag ska göra "solo & ensemble", vilket är en tävling där man sjunger dels i en liten grupp och sen ensam.. Men man sjunger bara för typ 1 person, och så får man poäng från 1 till 5 och om man får 1 så går man vidare till state, sjukt stort! :D Blev jätteglad för jag är inte i Select Choir, den är så himla full så jag får inte plats, men det är normalt bara de som är med i den kören som får göra detta så känner mig väldigt speciell. :3 
 
Nu ska jag och Rachael ut och ge alla djuren mat, ska bli kul att få gosa med hästen och åsnorna lite <3 Och min bebis såklart! Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av:

Åh...jag önskar att jag kunde få vara med när du skall sjunga, det kommer att gå bra för du är ju bäst! <3

2012-12-01 @ 10:09:23
Postat av:

Nytt inlägg snart?? Snälla!

2012-12-05 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0